• Find Danske Bank afdeling eller hæveautomat
    Find
  • Hovednummer

    +45 3333 7171

    • Man-fre: 09.00 - 17.00

    Investering Direkte

    +45 5585 0435

    Man-fre: 09.00 - 17.00

    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

    Support til Netbank
    70 105 501
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:      08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

    Spær dit kort
    70 20 70 20

    Bliv kunde

    70 10 17 08

Kontakt os

Ring til Investering Direkte på tlf. 5585 0435. Telefontid mandag-fredag er kl. 9-17.

Når du ringer til os, og når vi ringer til dig på din opfordring eller som opfølgning på din henvendelse, kan telefonsamtalen blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed. Vi er forpligtede til at optage og gemme telefonsamtalen, hvis vi drøfter investeringsydelser med dig.

Hvis du har spørgsmål om investeringer, opsparing og skat i almindelighed, så send en e-mail til Danske Invest.

Har du et spørgsmål specifikt til Danske Bank, så kontakt Danske Bank her

Postadresse:
Hvis du vil i kontakt med os pr. brev eller telefon, så ring eller skriv til:

Danske Invest Management A/S
Parallelvej 17
2800 Kongens Lyngby
Telefon: 3333 7171

Vi har telefontid mandag til fredag fra kl. 9:00–17:00.
 

Klagemuligheder, hvis du er utilfreds
Er du utilfreds med noget, der vedrører dine konti, depoter eller den rådgivning, du har fået om dine investeringer i Danske Invest, er det dit pengeinstitut eller din rådgiver, du skal kontakte. Er du utilfreds med noget, der direkte vedrører produkterne fra Danske Invest, kan du kontakte Danske Invests klageansvarlige:

Danske Invest Management A/S
Parallelvej 17
2800 Kongens Lyngby
Att.: Peter Bernstorn 
Tlf. 3333 7171
E-mail: danskeinvest@danskeinvest.com

Her kan du finde yderligere information om håndtering af kundeklager

Info

Noget gik galt.

Warning

Noget gik galt.

Error

Noget gik galt.