Find

• Man-fre: 09.00 - 17.00

Investering Direkte

Man-fre: 09.00 - 17.00

Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

Support til Netbank
    Man-tors: 08.00 - 21.00
    Fredag:      08.00 - 18.00
    Lørdag:     10.00 - 18.00
    Søndag:    10.00 - 21.00

Spær dit kort

Bliv kunde

DelClose

Generalforsamling 2012

Den 17. april 2012 holder investeringsforeningerne Danske Invest, Danske Invest Select og Specialforeningen Danske Invest deres fælles årlige, ordinære generalforsamling.

Investeringsforeningerne Danske Invest, Danske Invest Select, Specialforeningen Danske Invest holder deres fælles årlige, ordinære generalforsamling den 17. april 2012 kl. 17 i Falconer Center på Frederiksberg i København.

Den 13. marts 2012 offentliggøres årsrapporterne fra Danske Invest her på hjemmesiden, hvor du blandt andet kan finde de foreslåede udbytter for 2011. Udbytterne skal godkendes på generalforsamlingen, før de bliver udbetalt til investorerne den 23. april 2012.

Indtil generalforsamlingen kan du se de forventede udbytter her.

Du kan se årsrapporten for Investeringsforeningen Danske Invest her på hjemmesiden fra den 13. marts 2012 eller forudbestille årsrapporten under ”Bestil materiale”.

Sådan deltager du i generalforsamlingen
Hvis du vil deltage i generalforsamlingen, kan du frem til 10. april 2012 bestille adgangskort her.

Du skal dog være opmærksom på, at den elektroniske tilmelding til generalforsamlingen kun kan anvendes, hvis du har beviser i Investeringsforeningen Danske Invest. Hvis tilmeldingen alene vedrører en af de to øvrige foreninger, kan du kun tilmelde dig ved telefonisk henvendelse på nedenstående telefonnummer.

VP Investor Services tlf. 43 58 88 91.

Bemærk, at Investeringsforeningen Danske Invest Select markedsføres under binavnet Danske Invest Engros.

Du har ret til at stemme på generalforsamlingen, hvis dine beviser er noterede på navn senest den 10. april 2012.

Dagsorden for generalforsamlingen
På generalforsamlingen skal følgende punkter gennemgås:

• Bestyrelsens beretning for det forløbne regnskabsår,
  • Fremlæggelse af årsrapporten til godkendelse og forslag til resultatets anvendelse,
  • Valg af medlemmer til bestyrelsen,
  • Valg af revisorer,
  • Forslag fremsat af medlemmer eller bestyrelsen,
  • Eventuelt.

Abonnér på nyheder

Danske Invests nyhedsabonnement er en gratis e-mailservice, hvor du løbende modtager information og nyhedsopdateringer om vores produkter.

Du tilmelder dig ved at indtaste din e-mail adresse og herefter vælge, hvilke oplysninger du ønsker at modtage.

Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke til at modtage nyhedsbrevet ved at kontakte os på 3333 7171 eller skrive til danskeinvest@danskeinvest.com. Du kan også altid afmelde nyhedsbrevet ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevet.

Warning

Error